.....................



مزایای ازدواج غافل گیر کننده

مزایای ازدواج غافل گیر کننده

هر شخصی که ازدواج کرده و متأهل شده به شما نمی گوید که این کار فقط شامی عالی و گل های رز سر میز شام است. در واقع غافل گیری های تأهل و مزایای ازدواج به مرور زمان خود را نشان خواهند داد. نرخ ازدواج نسبت به ۱۵۰ سال گذشته به کمترین میزان خود رسیده، اما هنوز فرصت ها و مزایای زیادی وجود دارند که می توان به آن ها اشاره کرد. اگر در  چند قدمی بله گفتن هستید، به دانستن مواردی غافل گیر کننده از مزایای بی بدیل ازدواج نیز علاقه مند خواهید بود.

persianpishraneh.com

 



:: برچسب‌ها: مزایای ازدواج غافل گیر کننده،سورپرایز،ازدواج,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در پنج شنبه 6 مهر 1396

و ساعت 9:44


انتن رومیزی 252 LE

آنتن رومیزی 252 LE

 

PERSIANPISHRANEH.COM



:: برچسب‌ها: آنتن لالی مدل ۲۵۲, LE, آنتن رومیزی, بازرگانی پرشین پیشرانه, پخش لوازم برقی,

نوشته شده توسط نیلوفر در دو شنبه 3 مهر 1396

و ساعت 11:43


۴ تفاوت بزرگ بین بازار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی

۴ تفاوت بزرگ بین بازار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی

در صنعت وب، یک بازار اینترنتی یا Marketplace، در واقع یک فروشگاه اینترنتی است با چند تفاوت عمده. دانستن این تفاوت ها به شما کمک می کند تا بتوانید انتخاب درستی برای خرید داشته باشید.

 

در ادامه، ۴ برتری بزرگ یک بازار اینترنتی مثل بامیلو را نسبت به فروشگاه های اینترنتی مطالعه کنید. این مطالب به شما کمک می کند تا در هنگام خرید بتوانید از تمام پتانسیل موجود استفاده کنید و حتی اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین برای فروش کالا به مشتریان خود را دارید، تصمیم بگیرید که یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید یا یک بازار اینترنتی یا همان Marketplace.

 

persianpishraneh.com



:: برچسب‌ها: ۴ تفاوت بزرگ بین بازار اینترنتی و فروشگاه اینترنتی,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در دو شنبه 3 مهر 1396

و ساعت 9:4


۱۰ مدل لباس عروس خاص و متفاوت

۱۰ مدل لباس عروس خاص و متفاوت

لباس عروس، لباسی که از کودکی برای آن رویاهای گوناگونی در سر پرورانده اید. اما آیا امکان دارد برای این مهم ترین رویداد زندگی، یک لباس عروس خاص و متفاوت پوشید؟ لباسی که با تصور عامه از این لباس که مخلوطی از تور و حریر و مروارید است، متفاوت باشد؟

کدام بخش از عروسی است که بیشترین توجه و تمرکز یک عروس را به خود جلب می‌کند؟ اصالت. پس چرا لباس های دکلته پفی یا لباس های ماهی با آستین حلقه ای، سالهاست که صحنه تمام عروسی ها را به خود اختصاص داده اند؟ اگر به دنبال شکستن این چارچوب همیشگی هستید، این ۱۲ طرح جدید را ببینید که از شما عروسی متفاوت و جدید خواهند ساخت.

persianpishraneh.com

 



:: برچسب‌ها: ۱۰ مدل لباس عروس خاص و متفاوت,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در یک شنبه 2 مهر 1396

و ساعت 7:3


۱۲ راه صرفه جویی در سفر به دیزنی لند

۱۲ راه صرفه جویی در سفر به دیزنی لند

شهر بازی و دنیای تفریح دیزنی ممکن است شادترین مکان های روی زمین باشد، اما قطعاً ارزان ترین نیست. حتی اگر کم درآمد باشید، می توانید برای تعطیلاتی که تمام خانواده آن را دوست داشته باشند و سفر به دیزنی لند برنامه ریزی کنید. در ادامه ۱۲ راهنمایی هوشمندانه برای بازدید از سرزمین و دنیای دیزنی بدون صرف هزینه �های طاقت فرسا را بخوانید.

 www.persianpishraneh.com

پارک تفریحی دیزنی‌لند (Disneyland Park) نام یک شهربازی با مالکیت شرکت والت دیزنی است. این شهربازی برای تفریح و سرگرمی خانوادگی ساخته شده است و اکثراً کودکان به همراه خانواده ها در این پارک حضور دارند. وقتی وارد مراکز تفریحی می‌شوید، هزینه های شما آغاز می‌شود. اما می‌توانید با آشنایی با تخفیف ها و زمان مناسب برای حضور در این مکان ها، در هزینه های تفریح خود صرفه جویی کرده و تفریحات خوبی داشته باشید.

 



:: برچسب‌ها: ۱۲ راه صرفه جویی در سفر به دیزنی لند,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در پنج شنبه 30 شهريور 1396

و ساعت 9:29


راهنمای خرید لوازم تحریر مدرسه به بهانۀ شروع سال جدید تحصیلی

راهنمای خرید لوازم تحریر مدرسه به بهانۀ شروع سال جدید تحصیلی

بوی ماه مهر می آید. عده ای وحشت زده می شوند و عده ای خوشحال. عده ای وحشت زده از آمدن ماه مهر و شروع مدرسه و عده ای دیگر وحشت زده از هزینه های بالای خرید های مدرسه. در این مطلب روی صحبت ما با کسانی است که از آمدن مهر خوشحال هستند و کسانی که از هزینه های بالای خرید لوازم تحریر مدرسه وحشت زده هستند. قصد داریم نکاتی را برای خرید بهتر و به صرفه تر لوازم تحریر مدرسه برای شما بیان کنیم. نکاتی که با آن خریدی تمام و کمال و مقرون به صرفه داشته باشید.

 

persianpishraneh.com



:: برچسب‌ها: راهنمای خرید لوازم تحریر مدرسه،لوازم تحریر,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در چهار شنبه 29 شهريور 1396

و ساعت 9:24


طرز تهیه چیز کیک بدون گلوتن با طعم لیمو

طرز تهیه چیز کیک بدون گلوتن با طعم لیمو

بیشترین میزان گلوتن در گندم و البته نان یافت می شود. بحث های فراوانی در مورد این نوع پروتئین وجود دارد. عده ای آن را مفید دانسته و برخی گلوتن را پروتئینی زیان بار می دانند. با این وجود گلوتن برای افرادی که دچار بیماری هایی نظیر سلیاک (Coeliac) هستند خطرناک است. اگر به هر دلیلی دنبال دستور پخت کیک بدون گلوتن هستید ادامه ی این مطلب را با ما همراه باشید.

 

persianpishraneh.com



:: برچسب‌ها: طرز تهیه چیز کیک،طرز تهیه چیز کیک بدون گلوتن با طعم لیمو,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در سه شنبه 28 شهريور 1396

و ساعت 9:38


ربات های باحال تلگرام و ترفندهای استفاده از آن ها

ربات های باحال تلگرام و ترفندهای استفاده از آن ها

ستر چت تلگرام برای ما شده حکم دید و بازدید. هیچ می دانستید که می شود وسط چت با ربات های باحال تلگرام کاری شگفت انگیز کنید و به طرفتان حالی بدهید؟ فرض کنید وسط چت با یک نفر هستید و احتیاج به فرستادن یک عکس دارید. پانشید برید توی گالری تون دوری بزنید و یا از عکسی که قدیم نگه داشته بودید برای چنین لحظه ای استفاده کنید. این کار خز و جواد است. با ربات های تلگرام به چت های خودتان صفایی دهید

persianpishraneh.com



:: برچسب‌ها: ربات های باحال تلگرام و ترفندهای استفاده از آن ها,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در دو شنبه 27 شهريور 1396

و ساعت 9:34


آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ایکس رسماً معرفی شدند

آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ایکس رسماً معرفی شدند

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار و گمانه‌زنی در مورد محصولات جدید اپل، امشب طی یک مراسم رسمی در سالنی که به نام استیو جابز نام‌گذاری شده، از سه اسمارت‌فون جدید با نام‌های آیفون ایکس، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس رونمایی شد. سه محصولی که حداقل یکی از آن‌ها می‌تواند آغازگر عصر جدیدی در تاریخ مدل‌های آیفون باشد.

 

دو محصول از این ترکیب سه‌گانه با نام‌های آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس طبق همان چارچوب ظاهری همیشگی آیفون طراحی شده‌اند و کاملاً می‌توان آن‌ها را جانشین آیفون ۷ و ۷ پلاس سال گذشته دانست؛ اما داستان در مورد آیفون ایکس – همان طور که از نامش پیداست – متفاوت است. در این مطلب گام به گام در مورد خصوصیات اصلی هر کدام از این سه محصول توضیح خواهیم داد.

 



:: برچسب‌ها: آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، آیفون ایکس ،رسماً معرفی شدند,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در چهار شنبه 22 شهريور 1396

و ساعت 9:41


افزایش ماندگاری عطر در ۸ حرکت : چطور همیشه خوش بو باشیم؟

افزایش ماندگاری عطر در ۸ حرکت : چطور همیشه خوش بو باشیم؟

 

شاید بسیاری از ما دوست یا آشنایی داشته باشیم که در هر شرایطی بوی عطر می‌دهد و در هر جمعی شمع محفل است. این در حالی است که وقتی ما همان عطر را می‌زنیم مدت کمی بر روی پوستمان می‌ماند و خیلی زود دیگر نمی‌توان رایحه آن را احساس کرد. البته، طبیعی است که بینی پس از مدتی به بوی عطر عادت کند و دیگر رایحه آن را احساس نکند. اما اگر مطمئن هستید که عطر روی پوست شما ماندگاری بالایی ندارد،‌ با ما در تحریریه بامیلو بلاگ هم‌قدم باشید تا ۸ استراتژی هوشمندانه برای استفاده از عطر و افزایش ماندگاری آن را به شما بگوییم.

persianpishraneh.com



:: برچسب‌ها: افزایش ماندگاری عطر در ۸ حرکت : چطور همیشه خوش بو باشیم؟,

ادامه مطلب

نوشته شده توسط نیلوفر در سه شنبه 21 شهريور 1396

و ساعت 10:26



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by persianpishraneh ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




نیلوفر




LED
کلید مینیاتوری
تلفن پاناسونیک
درب بازکن های صوتی و تصویری
هواکش و تجهیزات تهویه
فتوسل
برق صنعتی
پایه تلویزیون
شارژ باتری
لامپ کملیون
باتری کملیون
محافظ برق
آیفون تصویری
گیرنده دیجیتال
آنتن هوایی
آنتن رومیزی
کالای دیجیتال
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازرگانی پرشین پیشرانه و آدرس persianpishraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












بازرگانی پرشین پیشرانه , پخش لوازم برقی , آنتن رومیزی , پخش لوازم الکتریکی , آفر الکترونیک , افر الکترونیک , افر , طرح کسب و کار و مورد های غیر چشم پوشی , دیجیتال , بازرگانی پرشین پیشرانه , پخش لوازم برقی , پخش لوازم الکتریکی ,لاله زار ,لاله زار نو ,لاله زار شمالی ,پایه تلویزیون ,پایه ثابت ,پایه متحرک ,تی وی جک , tvjack , @persianpt,@persianpishraneh,persianpt@,persianpishraneh@ انتن رومیزی ,آنتن رومیزی ,انتن ,آنتن,لالی الکترونیک , , آنتن لالی مدل ۲۵۲-LE،آنتن رومیزی،بازرگانی پرشین پیشرانه،پخش لوازم برقی , نحوه ی اتصال کابل آنتن , تست محافظ برق, تعمیر محافظ, تعمیر محافظ برق, محافظ برق, محافظ ولتاژ, مشکلات محافظ برق , آنتن،انتن،آنتن رومیزی،بهترین آنتن رومیزی،قویترین آنتن رومیزی،آنتن دیجیتال با گیرنده قوی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: