.....................



بهترین فیلم های ۲۰۱۹

بهترین فیلم های ۲۰۱۹ که حتما باید دید | آماده ی میخکوب شدن باشید!

اکنون به پایان سال ۲۰۱۹ نزدیک شده ایم و تقریبا بهترین فیلم‌های ۲۰۱۹ همگی اکران شده‌اند و می توان یک جمع بندی کامل از فیلم‌های برتر سال ۲۰۱۹ داشت. فیلم هایی که عملکرد موفقی در بین مخاطبان و منتقدین داشته اند و توانسته اند نظر آن ها را جلب کنند.

Best Movie 2019Best Movie 2019

تعداد فیلم‌هایی که هر ساله عرضه می‌شوند رفته رفته افزایش یافته و پیدا کردن عناوین بسیار خوب هم سخت‌تر می‌شود. اکنون به پایان سال ۲۰۱۹ نزدیک شده ایم و بهترین فیلم های 2019 که منتظرشان بودیم همگی عرضه شده‌اند. فیلمهایی که در ادامه معرفی خواهم کرد با در نظر گرفتن سلایق متفاوت مخاطبان از سبک‌ها و ژانر‌های مختلف انتخاب شده‌اند. در این نوشته، قصد دارم 32 مورد از بهترین فیلم های 2019 را با هم مرور کنیم.

برای آشنایی با بهترین فیلم های 2018 نیز می‌توانید به این مطلب من مراجعه کنید؛همچنین اگر می خواهید با بهترین فیلم های 2020 میلادی که بی صبرانه منتظرشان هستیم هم آشنا شوید، می توانید به این مقاله من در ویرگول مراجعه فرمایید. با من با این لیست هیجان انگیز همراه باشید.

Movie 2019Movie 2019

بهترین فیلم های ۲۰۱۹ که اکران شده اند

1-فیلم Arctic / منجمد

ArcticArctic

شما باید بازیگر عجیبی باشید تا نقش اصلی فیلم Arctic را به عهده بگیرید. این فیلم درباره مردی در قطب شمال است که مجبور می‌شود کمپ خود را بعد از اینکه هلی‌کوپتری که برای نجات او ارسال شده سقوط می‌کند، ترک کند. این داستان با دیالوگ‌های مختصر و مفید بازگو می‌شود اما مدز میکلسن (Mads Mikkelsen) به خوبی توانسته با بازی خود تماشاگران را تا آخر فیلم مجذوب نگه دارد!

2-فیلم Climax / اوج

ClimaxClimax

فیلم تکان دهنده ترسناک روان شناختی گسپر نو (Gaspar Noe) درباره یک گروه رقص است و در حالی که LSD مصرف کرده‌اند، در ساختمانی گیر می‌افتند. این فیلم ترکیبی از موسیقی، رقص، نقش آفرینی‌های جالب و چندین صحنه فیلم‌برداری شده پیوسته است که نیمه دوم فیلم در طی یک صحنه 42 دقیقه‌ای برداشت شده است تا تجربه خارق‌العاده‌ای را خلق کند. اما نکته جالب‌تر این است که Climax در عرض 4 ماه نوشته و ساخته و برای مراسم فیلم کن آماده شده است.

این فیلم فوق العاده را به هیج عنوان از دست ندهید.

3-فیلم Once Upon a Time in Hollywood / روزی روزگاری در هالیوود

Once Upon a Time in Hollywood Once Upon a Time in Hollywood

پس از اینکه کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) کارگردان نامدار هالیوود در ژانرهای مختلف فیلم‌های موفق و سرآمدی را کارگردانی کرده، این‌بار به سراغ یک جنایت واقعی رفته که جزو بهترین فیلم های 2019 است. در این فیلم ستارگان بزرگی حضور دارند که از آن جمله می‌توان به لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت (Brad Pitt) و مارگو رابی (Margot Robbie) اشاره کرد. داستان این فیلم در مورد قتل‌ وحشتناک شارون تیت (Sharon Tate) بازیگر و همسر رومن پولانسکی ( Roman Polanski) به‌همراه 4 نفر دیگر، یک مغازه‌دار به‌نام لنو لابینکا و همسرش رزماری در سال 1969 توسط چارلز منسون (Charles Manson) و گروهش است. او رهبر یک گروه هیپی (معروف به خانواده منسون) بود و این قتل‌ها به دستور شخص او انجام شده بود. آن‌ها در سال 1971 بخاطر قتل فجیع این 7 نفر محاکمه شدند.

قطعا روزی روزگاری هالیوود را می توان یکی از پرطرفدارترین فیلم های امسال دانست که دیدن آن را نباید از دست داد.

4-فیلم Shazam / شزم

ShazamShazam

فیلم Shazam فیلمی است که نشان می‌دهد برادران وارنر بالاخره فهمیده اند که می‌خواهند با شخصیت‌های دی سی خود چه کار کند. تماشای Shazam از اول تا آخرش لذت بخش است و بهترین جاهای فیلم وقتی است که ذکری لیوای به نقش ابرقهرمانی خود تبدیل می‌شود.

قطعا این فیلم باعث شده همه طرفداران مشتاق آینده فیلم‌های دی سی باشند.

5-فیلم Her Smell / بوی او

Her SmellHer Smell

نقش اصلی فیلم Her Smell بکی سامتینگ (Becky Something)، خوانند اصلی یک گروه راک است که از نظر احساسی بسیار آشوب‌گر است. نقش بکی که توسط الیزابت ماس ایفا می‌شود، همواره در حال درگیری و نزاع با تمامی افراد نزدیک به خود از جمله هم‌گروهی‌ها، مدیر برنامه‌ها و دوستان خود است. این فیلم به بخش‌هایی تقسیم می‌شود که هر یک در یک مکان مشخص رخ داده و بیننده را به خوبی با نبرد بکی برای رسیدن به اوج همراهی می‌کند.

6-فیلم Us / ما

Us Us

جوردن پیل (Jordan Peele) کارگردان این فیلم مهیج و ترسناک است. مادر و پدری همراه با فرزندان خود به خانه‎ ساحلی می‌روند تا ایام تعطیلات خوشی را در آنجا سپری کنند؛ اما با آمدن عده‎‎ای غریبه‎ مرموز، آرامش آن‌ها از بین می‌رود. الیزابت ماس (Elisabeth Moss) و لوپیتا نیونگو (Lupita Nyong’o) بازیگران اصلی یکی از بهترین فیلم های 2019 هستند. US توانسته مرزهای سبک ترسناک را جابه‌جا کند.

7-فیلم Spider-Man: Far From Home / اسپایدرمن: دور از خانه

Spider-Man: Far From HomeSpider-Man: Far From Home

فیلم Far From Home دنباله فیلم Homecoming است و بعد از ماجراهای Avengers: Endgame اتفاق می‌افتد. پیتر پارکر در اردوی مدرسه به همراه دوستانش به اروپا می‌رود. او در این شرایط باید با همکاری میستریو (Mysterio) به مبارزه با چهار موجود بیگانه که Elemental خوانده می‌شوند، بپردازد. این فیلم آینده مجموعه مارول را پس از Endgame نشان داده و آخرین عنوان فاز چهار دنیای مارول محسوب می‌شود. تام هالند باز هم به خوبی نقش اصلی را ایفا می‌کند و بخش پایانی فیلم یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

اسپایدر من!! نامی که به هیچ عنوان از آخرین نسخه پخش شده آن نمی توان گذشت.

8- فیلم Joker / جوکر 2019

Joker 2019Joker 2019

خواکین فینیکس (Joaquin Phoenix) نقش جوکر (آرتور فلک) که بزرگترین تبهکار شهر گاتهام (Gotham City) است را بازی می‌کند. این فیلم اسپین آفی (spin-off) از سری فیلم‌های بتمن (Batman) است و قرارگیری آن در بین بهترین فیلم های 2019 دور از انتظار نیست. در ابتدا شایعه‌ای مبنی بر ساخت این فیلم توسط مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) به گوش می‌رسید؛ اما او فیلم جنایی مرد ایرلندی (The Irishman) را در سال 2019 کارگردانی کرد.

بعد از مرحوم هیث لجر که یکی از بهترین جوکرهای سینما را در فیلم کریستوفر نولان بازی کرد خیلی ها بر این عقیده اند که جوکر خواکین فینیکس پا جای این فیلم گذاشته است و توانسته است به تنهایی یکی از موفق ترین فیلم های تاریخ تبدیل شود.

فیلم جوکر 2019 بی شک یکی از شاهکارهای سال 2019 محسوب می شود که دیدن آن برای هر بیینده ای به شدت توصیه می شود.

9-فیلم The Beach Bum / ولگرد ساحل

The Beach BumThe Beach Bum

در The Beach Bum متیو مک‌کانهی نقشی را بازی می‌کند که برای آن آفریده شده است. شاعر برجسته‌ای که دوران درخشانی داشت اما اکنون ترجیح می‌دهد روزهای خود را در یک شهر ساحلی سپری کند. این فیلم درباره لذت گرایی شخصیت اصلی و ماجراهای او در این زمینه است. از بازیگران دیگری که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به مارتین لاورنس (Martin Lawrence)، آیلا فیشر (Isla Fisher)، زک افران (Zac Efron)، جونا هیل (Jonah Hill) و اسنوپ داگ (Snoop Dogg) اشاره کرد.

اگر طرفدار فیلم های طنز و هیجان انگیز هستید این فیلم را از دست ندهید.

10-فیلم The Souvenir / یادگاری

The SouvenirThe Souvenir

پنجمین فیلم بلند سینمایی جوانا هاگ (Joanna Hogg) در جشنواره فیلم ساندنس (Sundance) که ژانویه 2019 برگزار شد به نمایش درآمد و قطعا یکی از بهترین فیلم های 2019 از نگاه منتقدان است. ستاره جوان این فیلم آنر سوئینتن بیرن (Honor Swinton-Byrne) است که نقش یک دختر جوان دانشجو را بازی می‌کند؛ او در اوایل سال 1980 درگیر رابطه عاطفی پنهانی با فردی می‌شود که نقشش را تام برک (Tom Burke) بازی می‌کند و فاصله سنی آن‌ها از هم بسیار زیاد است. سوئینتن بیرن (Swinton-Byrne) که مادر واقعی آنر است، در این فیلم هم نقش مادر او را ایفا می‌کند.

مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) نامدار تهیه‌کننده اجرایی این فیلم است.



:: برچسب‌ها: بهترین فیلم های ۲۰۱۹,

نوشته شده توسط نیلوفر در یک شنبه 8 دی 1398

و ساعت 9:49


باتری کملیون ساخت کجاست؟

باتری کملیون ساخت کجاست؟

باتری کملیون ساخت کجاست؟

 

کملیون

مجموعه کارخانجات گروه کملیون تولید کننده انواع باطری ، شارژر ، چراغ قوه و لوازم جانبی مرتبط ، همچنین تولید کننده نسل جدید لامپ ها فوق کم مصـــــرف ( ال ای دی ) می باشد. محصولات این گروه هم اکنون در بیش از 90 کشور دنیا عرضه می گردد.

واحد طراحی مجموعه کملیون پیوسته در صدد اجرای پروژه های جدید بر طبق نیاز بازار جهانی است و پیشنهادات در این حوزه را از سراسر جهان دریافت می کند.

خطوط تولید کامل و به روز شده با بهره وری بالا و مدیریت برونسپاری کارآمد؛ محصولات را در اسرع وقت در اختیار مراکز توزیع قرار می دهد. شبکه فروش حرفه ای و بازاریاب های فعال توانسته اند در گسترش بازار محصولات کملیون نقش مؤثری ایفا کنند و در نهایت بخش پشتیبانی فنی همواره کیفیت کالای تولیدی را زیرن ظر داشته و کلیه نظرات و انتقادات را پیگیری نموده و روند تولیدات را بازنگری مینماید تا اتلاف منابع به حداقل رسیده و آسیب به محیط زیست کاهش یابد .

باتری کملیون

سنگ بنای اولیه مجموعه کملیون در سال 1997 میلادی گذاشته شد .

با توجه به ماهیت چندملیتی شرکت و وجود مدیران توانمند از کشورهای امریکا ، آلمان ، چین و هنگ کنگ و استفاده از تجربیات آنها پیشرفت بخش های مختلف تولید ، کنترل و فروش از شتاب مناسبی برخوردار بوده و نفوذ تولیدات کملیون در بازارهای مربوطه چشمگیر است. لازم به ذکر است شرکت کملیون از سال 2002 میلادی به عنوان پرتنوع ترین تولید کننده باطری در دنیا شناخته می شود.

پس از تغییرات شگفت در صنعت الکترونیک و وسایل الکتریکی و الکترونیکی و نیازهای جدید، مجموعه کملیون نیز همگام با این تغییرات اقدام به تولید محصولات جدید مورد نیاز بازار نمود. در حال حاضر اقلام متعددی در زمینه موبایل و لوازم جانبی به سبد محصولات کملیون اضافه گردیده و ایده های بسیاری درحال بررسی و ارزیابی است.

 

محصولات مرتبط

برای اطلاعات بیشتر لطفا مقالات زیر را مطالعه نمایید.

 

فروشگاه اینترنتی پرشین پیشرانه – فروش آنتن تلویزیون ، محافظ برق ، سیم و کابل

تلفن : 02166764955 الی 57



:: برچسب‌ها: باتری شارژی کملیون, باتری قلمی آلکالاین, باتری کملیون ساخت کجاست؟, باطری قلمی شارژی کملیون, بهترین مارک باطری قلمی شارژی, خرید عمده باطری کملیون, شارژر باتری قلمی, شارژر باتری کملیون, قیمت باتری کملیون, قیمت لامپ کملیون, گارانتی لامپ کملیون, لامپ کملیون لاله زار, نمایندگی باطری کملیون اصفهان ,

نوشته شده توسط نیلوفر در پنج شنبه 5 دی 1398

و ساعت 9:16


براکت چیست ؟؟؟

براکت دیواری یا پایه نگهدارنده  برای نصب انواع تلویزیون های ال ای دی – ال سی دی – پلاسما و کرو      بر روی دیوار یا سقف  مناسب است . پایه دیواری مخصوص نصب انواع تلویزیون های با فاصله    کم ۴۰ mmاز دیوار می باشد. این مدل ها  از سایز “۲۲ تا “۸۴ برای تمام تلویزیون های  و خصوصا برای برند های سامسونگ، سونی، ال جی …  و یا کلیه تلویزیون ها پیشنهاد میشود .

پایه نصب ال ای دی دیواری در بعضی از مدل های سامسونگ  و  ال جی  تا سایز “۸۸ و کلیه مدل های   تا سایز “۵۲ نیز قابل استفاده است. این مدل ها توانایی استفاده در سه حالت ثابت،  متحرک  و بازویی  را دارا می باشد. حداقل و حداکثر فاصله نصب با استفاده از براکت یا پایه متحرک  می تواند بین ۱,۵cm تا ۲۰۰cm از محل نصب (دیوار، سقف، رومیز، زمین) باشد، که با توجه به نوع مدل پایه حداقل و حداکثر فاصله های نصب متفاوت و متغیر می باشند.

 قبل از هر  خرید حتما به منوی بالا ( اطلاعات قبل از خرید  ) مراجعه نمایید.

توجه نمایید این فروشگاه دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن میباشد .

درگاه پرداخت آنلاین ملت در ۲۴ ساعته شبانه روز آماده دریافت وجه آنلاین از شما میباشد .

برای آموزش تصویری  نصب  انواع براکت دیواری از منوی بالا ( اطلاعات قبل از خرید -> آموزش نصب براکت ) مراجعه نمایید.

برای مشاوره  تلفنی و پاسخگویی آنلاین بر خط  فقط با شماره تلفن های ۰۲۱۸۸۸۶۷۶۲۸ و ۰۹۱۲۴۸۳۳۰۴۳  تماس بگیرید .

برای ارسال به شهرستان فقط و فقط تیپاکس با مبلغ ثبت شده در سایت  ارسال خواهد شد و هزینه میبایست بصورت آنلاین پرداخت شود.



:: برچسب‌ها: tv bracket tv bracket for wall tv bracket installation tv bracket mount tv bracket screws tv bracket stand tv bracket swivel tv bracket wall mount tv bracket with shelf tv brackets for flat screens tv wall mount bracket tv wall mount ideas TV Wall Mount Installation tv wall mount kit tv wall mount reviews tv wall mount walmart tv wall mount with shelf TV Wall Mounting Service tv wall mounts tv wall mounts full motion آموزش نصب پایه ویدئو پروژکتور انواع میز دیواری ال سی دی براکت چیست براکت دیواری چیست پایه دیواری پایه دیواری lcd پایه دیواری led پایه دیواری ال ای دی پایه دیواری ال سی دی پایه دیواری تلویزیون پایه دیواری تلویزیون ال جی پایه دیواری تلویزیون سامسونگ پایه دیواری کولر گازی پایه دیواری مانیتور پایه دیواری ویدئو پروژکتور پایه سقفی ال ای دی پایه سقفی تلویزیون پایه سقفی تلویزیون ال سی دی پایه سقفی ویدئو پروژکتور پایه ویدئو پروژکتور پایه ویدئو پروژکتور سونی خرید پایه ویدئو پروژکتور طراحی میز ال سی دی دیواری قیمت پایه سقفی ویدئو پروژکتور قیمت پایه ویدئو پروژکتور کنترل تلویزیون کنترل تلویزیون ال جی کنترل تلویزیون اندروید کنترل تلویزیون با گوشی کنترل تلویزیون با موبایل کنترل تلویزیون با موبایل اندروید کنترل تلویزیون برای اندروید کنترل تلویزیون سامسونگ کنترل تلویزیون سامسونگ اندروید کنترل تلویزیون سونی لوازم جانبی تلویزیون لوازم جانبی تلویزیون ال جی لوازم جانبی تلویزیون سامسونگ لوازم جانبی تلویزیون سونی لوازم جانبی تلویزیون هوشمند ال جی لوازم جانبی تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل میز ال سی دی دیواری مدل میز دیواری ال ای دی میز ال سی دی چوبی دیواری میز ال سی دی دکور دیواری میز ال سی دی دیواری ام دی اف میز دیواری ال ای دی میز دیواری ال سی دی نحوه نصب پایه ویدئو پروژکتور نصب پایه ویدئو پروژکتور ,

نوشته شده توسط نیلوفر در چهار شنبه 4 دی 1398

و ساعت 13:57


راهنمای نصب تلویزیون به دیوار کناف توسط پایه تلوزیون TV-JACK

راهنمای نصب تلویزیون به دیوار کناف توسط پایه تلوزیون TV-JACK

راهنمای نصب تلویزیون به دیوار کناف توسط پایه تلویزیون TV-JACK

با عرض سلام و ادب خدمت دوستان عزیز و همراهان گرامی سایت. در این نوشتار نحوه نصب تلویزیون به دیوار را به صورت گام به گام خدمت شما عزیزان توضیح می ­­دهیم.

در صورت وجود هر گونه سوال می ­توانید با کارشناسان فنی شرکت پرشین پیشرانه تماس حاصل فرمایید.

 

راهنمای نصب تلوزیون به دیوار کناف توسط پایه تلزیون TV-JACK

نصب تلویزیون به دیوار

 

مطالعات اخیر نشان داده است که  بیش از 70 درصد مردمی که علاقه به نصب تلویزیون خود بر روی دیوار با استفاده از پایه دیواری را دارند، در نهایت موفق به انجام این کار نمی ­شوند.

این امر کاملا قابل درک است چرا که نصب تلوزیون با پایه دیواری در ابتدا پروسه ­ای بسیار سخت و پیچیده به نظر می ­رسد.

سوالات فراوانی ذهن شما را برای نصب تلویزیون درگیر خواهد کرد.

  • سوراخ کاری دیوار تلویزیون منزل یا محل کار امکان پذیر است؟

  • با سیم و کابل­ های اضافی پشت تلوزیون چه باید کرد؟
  • در صورت اشتباه در سوراخ کاری آیا راه بازگشتی هست؟

برای پاسخ به سوالات فوق و رسیدن به این نتیجه که نصب تلویزیون بر روی دیوار کار چندان پیچیده ­ای که در ابتدا فکر می کردید نیست، ادامه این مقاله/ویدیو را دنبال نمایید.

در گام اول شما نیاز به خرید پایه تلویزیون دیواری دارید.

تقریبا تمامی تلویزیون­ های ال سی دی و ال ای دی استاندارد موجود در بازار ایران مانند تلوزیون ال جی، سامسونگ، سونی و … دارای سوراخ ­های استانداردی به نام وسا برای نصب تلویزیون به صورت دیواری یا سقفی هستند.

قبل از خرید پایه تلویزیون حتما به مشخصات فنی پایه و شماره وسا آن دقت نمایید تا از یکسان بودن شماره وسا پایه با شماره وسا تلویزیون خود اطمینان حاصل نمایید.

پایه تلویزیون دیواری عموما به سه صورت ثابت، متحرک و پایه بازویی در بازار موجود است. در صورت استفاده از پایه تلویزیون متحرک می ­توانید تلویزیون خود را در ارتفاعی بالاتر از حالت معمول نصب کرده و زاویه دید خود را با توجه به تابش نور و در طول روز تنظیم نمایید.

در صورت استفاده از پایه تلویزیون بازویی زاویه و شعاع دید تلویزیون را می­ توانید به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

مشکل دیگری که اکثر مصرف کنندگان اداری و خانگی پایه تلویزیون با آن مواجهند، سیم و کابل­ های اضافی و پخش مابین تلویزیون و پریز یا رسیورهای موجود است.

نصب تلویزیون به دیوار

 

برای حل این مشکل می­ توانید از یک پک سوکت دار برای رد کردن کابل و سیم ­های تلویزیون استفاده نمایید.

پک سوکت دار سیم و کابل توکار تلویزیون دیواری

 

حال که صحبت از کابل شد اطمینان حاصل فرمایید که تمامی کابل­ های مورد نیاز مثل کابل HDMI ،کابل ­های نوری ، کابل اینترنت و … مورد استفاده از استاندارد CL3تبعیت می ­کنند .

هر چند که شما در حال حاضر شاید نیاز به هیچ کابلی نداشته باشید، اما پیش بینی آینده را کرده و تمامی کابل ­های مورد نیاز را قبل از نصب تلویزیون درون دیوار قرار دهید.

با این کار در صورت تعویض تلوزیون در آینده یا تغییر در کاربری دیگر نیازی به سیم و کابل کشی مجدد نخواهید داشت. جهت نصب تلویزیون بر روی دیوار کناف به ابزار­های ذیل نیاز خواهید داشت:

  1. ابزاری برای یافتن استاد­های عمودی و افقی کناف:

این ابزار در صورتی که قصد نصب تلویزیون بر روی دیوار کناف را دارید از ملزومات اساسی نصب می­ باشد. همان گونه که اطلاع دارید دیوار­های کناف از سازه های فلزی گالوانیزه به نام استاد به عنوان مش­بندی سازه­ ای پشت کار و پنل­ های نازک گچی به عنوان ظاهر و رویه دیوار ساخته می ­شوند.

نصب تلویزیون با پایه دیواری بر روی دیوار کناف

راهنمای نصب تلوزیون به دیوار کناف توسط پایه تلوزیون TV-JACK

پنل­ های گچی کناف ظاهر بسیار زیبایی داشته و به دلیل پایین آوردن وزن سازه و ایمن نمودن ساختمان در برابر زلزله مزیت بالایی نسبت به سیستم­ های قدیمی مانند دیوار آجری، بتنی و… را دارند.

هر چند وزن پایین دیوار گچی در حوادث طبیعی به عنوان مزیت قابل توجهی مطرح است، اما این مزیت نصب ادوات سنگین مانند تلویزیون، تابلو و … را بر روی دیوار کناف به امری نسبتا فنی و پیچیده تبدیل می ­کند.

در هنگام نصب تلوزیون بر روی دیوار کناف تمامی پیچ­ها حتما باید بر روی استاد­های کناف (سازه ­ها) نصب شوند.

  1. متر

  2. مداد

  3. پیچ گوشتی
  4. دریل و مته مناسب با دیوار
  5. آچار مناسب جهت بستن پیچ­ ها
  6. دستگاه فرز مناسب جهت بریدن دیوار کناف

در گام بعد باید ارتفاع مناسب نصب تلویزیون را مشخص کرد.

این ارتفاع تابع عوامل مختلفی می­باشد.

جهت اطلاع از آیتم ­های موئثر بر تعیین ارتفاع نصب تلویزیون بر روی دیوار می­ توانید به بخش مقالات ما مراجعه فرمایید.

در حالت کلی مرکز تلویزیون باید بعد از نشستن بر روی یک کاناپه تلویزیونی یا مبل جلو تلویزیون، صفحه تصویر باید هم­سطح چشم شما باشد.

دستگاه تشخیص سازه کناف در واقع یک آهن ربای قوی متصل به مداری الکتریکی و یک چراغ دیمردار بوده و با نزدیک شدن آهن ربا به سازه آهنی شدت نور با توجه به شدت میدان تغییر می­ کند.

در صورتی که به این دستگاه دسترسی ندارید محل سازه را به صورت تقریبی با استفاده از یک آهن ربای قوی یا ضربه زدن به دیوار و دقت به میزان پژواک صدامی­توان تعیین کرد.

بعد از تعیین تقریبی مکان سازه جهت اطمینان تام از محل سازه ­ها، از یک میخ کوچک  قبل از سوراخ کاری استفاده نمایید.

با توجه به قرار گرفتن سوراخ­ ها به صورت کامل در پشت تلویزیون چندان نگران اشتباهات احتمالی نباشید.

پس از تعیین محل سازه­ های کناف با استفاده از شابلون پایه یا خود پایه مکان سوراخ­ها را بر روی دیوار و در نقاط تلاقی با سازه مشخص نمایید. هنگام تعیین نقاط سوراخ­ کاری دقت نمایید که حتما پایه تراز باشد.

جهت تراز نمودن صحیح پایه استفاده از خود پایه به جای شابلون توصیه می­ شود. در صورت استفاده از پایه تلویزیون­ های دیواری TV JACK خود پایه به صورت سر خود دارای تراز می­ باشد.

 

پایه تلوزیون دیواری تی وی جک به همراه تراز سر خود

 

حتما از رول پلاک برای پیچ­ های تلویزیون استفاده کرده و قبل از نصب پیچ مناسب پایه دیواری با توجه به ابعاد تلوزیون را تهیه نمایید. نقاط مشخص شده بر روی دیوار را سوراخ کاری کرده و رول پلاک ها را درون سوراخ قرار دهید.

با توجه به تحمل گشتاور خمشی در پایه تلوزیون­های متحرک و جهت اطمینان مضاعف می­توان پیچ­  های بالایی تلوزیون را قوی­تر انتخاب کرد.

( در صورت خرید از شرکت پرشین پیشرانه  پیچ­های تمامی پایه تلوزیون­های شرکت برای تحمل بار ماکزیمم طراحی شده و بدون اخذ اختلاف قیمت تقدیم شما عزیزان می­شود)

پس از سوراخ کاری ، رول پلاک­ ها را در دیوار قرار داده و پایه تلویزیون را بر روی دیوار فیکس نمایید. گام بعدی نصب پک سوکت دار برای رد کردن کابل­ و سیم­ های پشت تلوزیون است.

مکان باکس بالایی پک می­تواند دقیقا در قسمت وسط پایه تلویزیون باشد. امکان دارد در هنگام برشکاری با مسائل متفاوتی از جمله سازه کناف افقی اضافی، سیم و کابل داخل دیوار و …  مواجه شوید.

در صورت مواجه با موردی مانند سازه کناف اضافی دستپاچه نشوید چون هم مکان برش را می­توان تغییر داد و هم در موارد خاص با مشاوره کارشناس سازه کناف به صورت موردی می­توان کوتاه کرد.

در مورد این فیلم ما مکان برش را اندکی تغییر داده و به زیر پایه منتقل می­کنیم. کابل­های تلوزیون را از سوکت بالایی رد کرده و در سوکت پایینی فیکس نمایید.

در نهایت قسمت دوم پایه را پشت تلویزیون نصب می­کنیم. احتمالا جهت نصب پایه بر روی تلویزیون باید پیچ­ های اولیه روی تلویزیون را جدا کنیم.

بعد از نصب دو پایه پشتی به تلویزیون از یک نفر دیگر کمک گرفته و تلوزیون را بر روی قسمت اولیه پایه که به دیوار پیچ شده قرار دهید. در این مرحله می­توانید تمامی کابل­ها را نصب کرده و از تلویزیون خود لذت ببرید.

این فیلم/نوشتار در باره ی نصب تلویزیون بر روی پایه دیواری به صورت کلی و جنرال بوده و در صورت نیاز به نصب تخصصی یا در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکلی می­توانید با کارشناسان فنی شرکت پرشین پیشرانه تماس حاصل نمایید.

 

فروشگاه اینترنتی پرشین پیشرانه – فروش آنتن تلویزیون ، محافظ برق ، سیم و کابل

تلفن : 02166764955 الی 57



:: برچسب‌ها: آنتن تلویزیون, پایه تلویزیون, پایه تلویزیون ثابت, پایه تلویزیون دیواری, پایه تلویزیون سقفی, پایه تلویزیون متحرک, راهنمای نصب پایه تلویزیون, راهنمای نصب تلوزیون به دیوار کناف توسط پایه تلوزیون TV-JACK ,

نوشته شده توسط نیلوفر در سه شنبه 26 آذر 1398

و ساعت 9:29


انتخاب بهینه یک آنتن تلویزیون

آنتن تلویزیون در واقع وسیله ای برای دریافت سیگنال های تلویزیونی ساخته شده است.

این وسیله فرکانس هایی حدود 470 تا 960 مگاهرتز را در UHF انتقال می یابد.

آنتن تلویزیون در مدل های مختلف می باشد. به طور مثال به زبان ساده مدل “سر پوشیده” که در قسمت بالای تلویزیون و یا کنار آن قرار می گیرند و مدل دیگر مدل “فضای باز” که روی دکل در فضای باز بالای خانه قرار می گیرند.

برای دریافت سیگنال های ماهواره ای و مشاهده تصاویر با کیفیت تر ( کیفیت بالاتر و بهتر ) بایستی از آنتن های تلویزیون استفاده کرد.

برای انتخاب یک آنتن تلویزیون در ابتدا بایستی بررسی نمایید چه آنتنی دقیقا برای شما مناسب می باشد و در نظر دارید به چه شبکه ها و یا فرکانس هایی دسترسی مورد نیاز می باشد.

با هدف از انتخاب فرکانس های مورد نظر می توانید یک آنتن تلویزیون مناسب را انتخاب نمایید.

برای انتخاب یک آنتن تلویوزیون موارد زیر را به درستی بررسی نموده تا بتوانید یک انتخاب بهینه داشته باشید:

ابعاد آنتن ، وزن ، جنس بدنه ، منبع تغذیه، نوع مشخصه گیرنده باند، امپدانس، تعداد خروجی ، تقویت کننده‌ سیگنال که دارد و یا نه ، قدرت تقویت کننده(GAIN)، قابلیت گردش، دکمه ی خاموش ، روشن شدن آنتن ، داشتن کابل کواکسیال، داشتن نشانگر بدنه، تعداد خروجی  آنتن ، دستگاه های گیرنده دیجیتال و انواع تلویزیون را بررسی نمایید.

در نظر داشته باشید بررسی همه ی این موارد ضرروی نمی باشد و مناسب با هزینه ی در نظر گرفته شده برای خرید یک آنتن میباشد.

ولی در حالت کلی مواردی نظیر جنس ، تعداد خروجی ، داشتن و یا نداشتن تقویت کننده سیگنال در انتخاب بهینه تاثیر گزار خواهد بود .

در نظر داشته باشید آنتن خوب و بروز بایستی در مقابل  با هرگونه پارازیت تمامی مدارها در محفظه فلزی را قرار داده  باشد.

در ساخت محصولش استفاده از بهترین قطعات باشد و تست های متعددی در این خصوص انجام شده باشد.

 



:: برچسب‌ها: انتخاب بهینه یک آنتن تلویزیون,

نوشته شده توسط نیلوفر در شنبه 23 آذر 1398

و ساعت 15:10


بررسی و انتخاب بهترین پایه دیواری تلویزیون

بررسی و انتخاب بهترین پایه دیواری تلویزیون

بررسی و انتخاب بهترین پایه دیواری تلویزیون

نصب یک صفحه نمایش تخت بر روی دیوار زیبایی خاصی به اتاق نشیمن شما می دهد. این طور نیست؟ راه های بسیاری جهت قرار دادن تلویزیون در اتاق نشیمن وجود دارد. یکی از این راه ها آویزان کردن تلویزیون از دیوار بوسیله پایه دیواری تلویزیون یا همان براکت تلویزیون می باشد.

نصب تلویزیون روی دیوار یکی از راه کارهای مدرن و زیبا در حال حاضر است که هم از جهت زیبایی و دکور هم از جهت کم جا بودن و استفاده بهینه از فضا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. پس اگر می خواهید بدانید برای اینکه بتوانید تلویزیون خود را از دیوار آویزان کنید چه کاری باید انجام دهید و چه نکاتی را باید رعایت کنید در ادامه ی مقاله با ما باشید.

در این مقاله قصد داریم راه های مختلفی برای نصب تلویزیون LED، پلاسما و یا OLED را بر روی دیوار بررسی کنیم.

پلاسما و یا LED را به روی دیوار بررسی کنیم.

خرید محصول

وزن قابل تحمل سایز تلویزیون مدل عکس
پایه تلویزیون متحرک دیواری 40 – 22 مدل Z1
KG 20

22-40

Z1

پایه تلویزیون متحرک دیواری 52 – 26 مدل Z2

KG 30

26-52

Z2

پايه تلويزيون همه کاره دیواری 60 – 30 مدل W3
KG 40 30-60 W3

انواع مختلف پایه دیواری تلویزیون

اینکه تلویزیون شما LED، پلاسما و یا OLED باشد خیلی تفاوتی ندارد.اگر پایه های دیواری تلویزیون برای انواع تلویزیون با صفحه تخت مناسب است. قبل از انتخاب به چند نکته باید توجه کرد.

در ابتدا اولین نکته انتخاب نوع پایه دیواری تلویزیون است که با توجه به مکان شما بهترین بازدهی و کارآیی را برایتان داشته باشد. اگر برای خرید پایه دیواری تلویزیون به بازار بروید متوجه می شوید که انواع مختلف با کار آفرینی گوناگون وجود دارد. ما در این مطلب پایه ها را به 4 دسته اصلی تقسیم کردیم، هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند، بنابراین اجازه دهید به انواع مختلف آن نگاه کنیم و تفاوت بین آن ها را درک کنیم.

 

براکت ثابت تلویزیون

FIXED TV WALL MOUNT

این اصلی ترین نوع پایه دیواری تلویزیون است . در بسیاری از کوارد کارایی دارد. با نصب این پایه به دیوار می توانید تلویزیون خود را از آن آویزان کنید. این پایه به صورت فیکس میباشد و قابلیت چپ و راست یا بالا و پایین کردن و در کل حرکت دادن تلویزیون را ندارد .

در زیر نمونه پایه ثابت دیواری با برند TV JACK را مشاهده می کنید.

 

محصولات مرتبط

 

برای اطلاعات بیشتر لطفا مقالات زیر را مطالعه نمایید.

 

 

فروشگاه اینترنتی پرشین پیشرانه – فروش آنتن تلویزیون ، محافظ برق ، سیم و کابل

تلفن : 02166764955 الی 57

خرید پایه تلویزیون سامسونگ

پایه دیواری تلویزیون از کجا بخرم

بهترین مارک پایه دیواری تلویزیون

آموزش نصب پایه دیواری تلویزیون

بهترین براکت تلویزیون

پایه زمینی تلویزیون

پایه دیواری تلویزیون قدیمی

تولید براکت تلویزیون



:: برچسب‌ها: خرید پایه تلویزیون سامسونگ پایه دیواری تلویزیون از کجا بخرم بهترین مارک پایه دیواری تلویزیون آموزش نصب پایه دیواری تلویزیون بهترین براکت تلویزیون پایه زمینی تلویزیون پایه دیواری تلویزیون قدیمی تولید براکت تلویزیون,

نوشته شده توسط نیلوفر در سه شنبه 19 آذر 1398

و ساعت 14:31


آنتن دیجیتال تلویزیون

آنتن دیجیتال تلویزیون

استفاده از آنتن تلویزیون دیجیتال در چند سال اخیر بسیار فراگیر شده و تقریبا در هر جایی که تلویزیون استفاده می شود یک دستگاه آنتن ( هوایی و یا رومیزی ) قابل رویت است .در سال های دور آنتن ها با شاخه های متعدد و بلند ساخته می شدند ، در قسمت میانی آنتن از دیپل جهت جذب امواج دریافتی استفاده می شد و در قسمت انتهایی آنتن رفلکتور تعبیه شده که وظیفه آن بازگرداندن امواج رد شده از آنتن به سمت دیپل می بود . اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی ، آنتن ها کوچکتر شده و دیگر برای دریافت سیگنال به میله و شاخک های بلند نیازی نیست و به جای آن از تقویت کننده در مسیر انتقال امواج به تلویزیون استفاده می گردد. ( با توجه به بالا رفتن قیمت آلومینیوم در بازار جهانی و از سوی دیگر ناموزون بودن آنتن های بزرگ در پشت بام ها ، آنتن ها در ابعاد کوچکتر و با تقویت کننده ساخته می شوند و همچنین در ساختمان های بزرگ از آنتن مرکزی استفاده می گردد. ) نسل جدید آنتن های تلویزیون ، آنتن های 360 درجه می باشند و برای جاهایی که بر سر راه عبور سیگنال موانعی مانند ساختمان های بلند قرار دارند بهترین گزینه می باشند. در آنتن های 360 درجه امواج دریافتی منتشر شده در هوا از هر سو جذب و از طریق سیم کواکسیال RG59 وارد تقویت کننده شده و سپس به ورودی دستگاه گیرنده دیجیتال و یا ورودی تلویزیون منتقل می گردد. از شرکت های قدیمی و شناخته شده درصنعت آنتن می توان از شرکت لالی الکترونیک و شرکت سیماران نام برد که سال ها در زمینه تولید آنتن های هوایی و رومیزی تلویزیون سابقه درخشان دارند . اگر شما در یک منطقه روستایی و با منطقه نا هموار سکونت دارید ، جهت دریافت سیگنال قوی ، نیاز به آنتن هوایی در فضای باز خواهید داشت . همه مدل های آنتن هوایی فرکانس UHF و VHF را دریافت خواهند کرد ، بنابراین مطمئن باشید که شما تمام سیگنال های پخش در منطقه خود را دریافت می کنید.

کلمات کلیدی مرتبط : آنتن تلویزیون ، آنتن تلویزیون رومیزی قوی ، آنتن تلویزیون خودرو ، آنتن تلویزیون رومیزی ، آنتن تلویزیون دیجیتال ، آنتن تلویزیون کوچک ، آنتن تلویزیون برای لپ تاپ ، آنتن تلویزیون قوی ، آنتن تلویزیون HD ، آنتن تلویزیون LED ، آنتن برای تلویزیون LCD ، آنتن برای تلویزیون LED

خانهکالای دیجیتال آنتن دیجیتال تلویزیون



:: برچسب‌ها: آنتن تلویزیون ، آنتن تلویزیون رومیزی قوی ، آنتن تلویزیون خودرو ، آنتن تلویزیون رومیزی ، آنتن تلویزیون دیجیتال ، آنتن تلویزیون کوچک ، آنتن تلویزیون برای لپ تاپ ، آنتن تلویزیون قوی ، آنتن تلویزیون HD ، ,

نوشته شده توسط نیلوفر در پنج شنبه 14 آذر 1398

و ساعت 9:24


آموزش تعمیر محافظ برق

آموزش تعمیر محافظ برق

تعمیر محافظ برق

 

آموزش تعمیر محافظ برق

در این مقاله قصد داریم به تعمیر محافظ برق بپردازیم. هر چند مشکلات زیادی ممکن است باعث خرابی محافظ های برق بشوند ولی ما چند نمونه از آن ها را برای شما به طور کامل شرح می دهیم. اگر شما هم جزو مصرف کنندگان محافظ برق می باشید با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

اولین مشکل روشن نشدن کلی محافظ برق می باشد که در این مواقع ما باید ۳ قسمت محافظ را مورد بررسی قرار دهیم اولین قسمت فیوز داخلی محافظ برق می باشد که باید مورد بررسی قرار گیرد دومین قسمت دیود زنر های مدار می باشد که باید از سلامت آن ها اطمینان حاصل کنیم همچنین می توانید با عوض کردن خازن سرامیکی ورودی ۴۰۰ ولت این مشکل را برطرف کنید.

دومین مشکل مربوط به رله نکردن و ولتاژ ندادن محافظ برق هنگامی که دستگاه روشن می باشد است در این صورت شما باید رله را بررسی و یا تعویض کنید همچنین شما باید IC 324 را نیز عوض کنید.

در مواقعی که محافظ برق شما رله انجام می دهد اما خروجی از طرف محافظ برق ندارید باید رله و خازن سرامیکی مورد بررسی و تعویض قرار بگیرند همچنین شما باید IC 324 را نیز تست کنید زیرا ممکن است مشکل ایجاد شده از سوی آن باشد.

اگر محافظ برق شما به صورت اتفاقی خاموش شد و با روشن کردن دوباره آن خروجی دریافت نکردید باید IC LM324 محافظ را عوض کنید.

در تست و بررسی محافظ برق اجزا و قطعات اصلی که باید اول کار مورد بررسی قرار گیرند به صورت زیر می باشند.

اولین قطعه چراغ محافظ برق می باشد و قطعات اصلی دیگر همچون رله و ترانزیستور و IC و دیود زنر گزینه های بعدی می باشند.

شما بایستی این مطلب را مد نظر خود قرار دهید که مشکلات و ایرادات بوجود آمده در محافظ های برق از همین قطعات نام برده می باشد و قطعات دیگر محافظ برق معمولا مشکل زیادی را ایجاد نمی کنند.

 

فروشگاه اینترنتی پرشین پیشرانه – فروش آنتن تلویزیون ، محافظ برق ، سیم و کابل

تلفن : 02166764955 الی 57



:: برچسب‌ها: تست محافظ برق, تعمیر محافظ, تعمیر محافظ برق, محافظ برق, محافظ ولتاژ, مشکلات محافظ برق ,

نوشته شده توسط نیلوفر در یک شنبه 10 آذر 1398

و ساعت 9:52


تفاوت تلویزیون های دیجیتال و آنالوگ

آنتن

تفاوت تلویزیون های دیجیتال و آنالوگ

تفاوت تلویزیون های دیجیتال و آنالوگ

 

تفاوت تلویزیون های دیجیتال و آنالوگ

امروزه تلویزیون یکی از وسایل ضروری در هرخانه ای به شمار می رود اولین نوع تلویزیون ها از نوع آنالوگ بودند که مشکلات زیادی را داشتند و با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی تلویزیون های جدید تر و دیجیتال جای تلویزیون های آنالوگ را پر کردند.

می توان گفت تلویزیون دیجیتال از جدیدترین نوع تلویزیون ها می باشد که این نوع تلویزیون ها از شبکه های بیشتری پشتیبانی می کند و همچنین کیفیت صدای آن و تصاویر برتری زیادی به تلویزیون های آنالوگ دارد.

 

چرا تلویزیون های آنالوگ منسوخ شدند؟

شاید همه ی ما زمانی از تلویزیون های آنالوگ استفاده می کردیم و همین نوع تلویزیون ها جای اوغات فراغت ما را به خوبی پر می کرد و مشکل زیادی با آن نداشتیم.

اما این نوع تلویزیون ها مشکلات زیادی را نیز داشتند یکی از مهمترین مشکلات این تلویزیون ها کیفیت بسیار پایین تصاویر بود که بسیار برای کاربران خسته کننده می شد. یکی دیگر از مشکلات تلویزیون های آنالوگ تصاویر دارای نویز و سایه بودند که هرگز این مشکل حل شدنی نبود. همچنین در تلویزیون های آنالوگ هنگامی که آنتن تلویزیون تغییر جهتی داشت به شدت در کیفیت تصویر تاثیر می گذاشت و مجبور می شدیم هر بار جهت آنتن تلویزیون خود را بررسی کنیم اما ما در تلویزیون های دیجیتال مشکلاتی اعم از تغییر جهت آنتن را کمتر مشاهده می کنیم زیرا تلویزیون های دیجیتال زیاد وابسته به آنتن تلویزیون نیستند.

حالا که با تلویزیون های آنالوگ آشنا شدیم بهتر است به بررسی تلویزیون دیجیتال بپردازیم.

تلویزیون های دیجیتال همانطور که گفته شد زیاد به آنتن ها وابسته نیستند و با تغییر جهت آنتن تاثیر زیادی در کیفیت تلویزیون مشاهده نخواهیم کرد. بهتر است بدانید تلویزوین های دیجیتال به دو دسته تقسیم می شود که دسته اول با نام HDTV و دسته دوم با نام SDTV می باشند. تلویزیون هایی که با نام HDTV نام برده می شوند از کیفیت و وضوح بالاتری بهره مند هستند و با کیفیت بسیار بالایی قادر هستند تصاویر را به نمایش بگذارند تلویزیون های SDTV از کیفیت پایین تری نسبت به HDTV بهره مند هستند و همچنین کیفیت تصاویر نسبتا خوبی را دارا می باشند.

 

فروشگاه اینترنتی پرشین پیشرانه – فروش آنتن تلویزیون ، محافظ برق ، سیم و کابل

تلفن : 02166764955 الی 57



:: برچسب‌ها: آنتن, آنتن تلویزیون, تلویزیون آنالوگ, تلویزیون دیجیتال ,

نوشته شده توسط نیلوفر در پنج شنبه 7 آذر 1398

و ساعت 8:45


پایه تلویزیون

پایه تلویزیون

پایه تلویزیون

سلام دوستای عزیز...

مدتی بود در اثر جستجو در گوگل متوجه شدم که پایه های تلویزیون (براکت تلویزیون) طرفدارا زیادی داره و مردم براشون خیلی مهمه که این پایه تلویزیون هارو از کجا بخرن؟

این روز ها سایت های معروف زیادی هستند که دیجیتال مارکتینگ میکنند ولی به همین دلیل لیست قیمت محصولات پایه تلویزیون را خیلی بالاتر از اون چیزی که هست میفروشند.

من با تحقیق های زیاد یه سایتی پیدا کردم در زمینه پخش لوازم برقی و الکتریکی که میخوام بهتون معرفی کنم که پایه های تلویزیون را با مارک تی وی جک و با قیمت های اولیه کارخانه میفروشند.پایه تلویزیون متحرک – پایه تلویزیون ثابت – پایه تلویزیون سقفی

هم فروش عمده دارند و هم فروش تکی ...

و برای اون عزیزای که خرید عمده انجام میدن درصد تخفیف عالی هم براشونن در نظر گرفته شده است.

سایت پرشین پیشرانه علاوه بر پایه تلویزیون محصولات دیگر هم میفرود مثل : سیم و کابلآنتن تلویزیونلامپ های ال ای دی ، کم مصرفانواع باتری و ...

خرید پایه تلویزیون سامسونگ

پایه دیواری تلویزیون از کجا بخرم

بهترین مارک پایه دیواری تلویزیون

آموزش نصب پایه دیواری تلویزیون

پایه دیواری تلویزیون قدیمی

پایه ایستاده تلویزیون

 



:: برچسب‌ها: پایه تلویزیون ، پایه تلویزیون ثابت ، پایه تلویزیون دیواری ، پایه تلویزیون متحرک ، پایه تلویزیون سقفی ، آنتن تلویزیون,

نوشته شده توسط نیلوفر در پنج شنبه 23 آبان 1398

و ساعت 11:28



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by persianpishraneh ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




نیلوفر




LED
کلید مینیاتوری
تلفن پاناسونیک
درب بازکن های صوتی و تصویری
هواکش و تجهیزات تهویه
فتوسل
برق صنعتی
پایه تلویزیون
شارژ باتری
لامپ کملیون
باتری کملیون
محافظ برق
آیفون تصویری
گیرنده دیجیتال
آنتن هوایی
آنتن رومیزی
کالای دیجیتال
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازرگانی پرشین پیشرانه و آدرس persianpishraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












بازرگانی پرشین پیشرانه , پخش لوازم برقی , آنتن رومیزی , پخش لوازم الکتریکی , آفر الکترونیک , افر الکترونیک , افر , طرح کسب و کار و مورد های غیر چشم پوشی , دیجیتال , بازرگانی پرشین پیشرانه , پخش لوازم برقی , پخش لوازم الکتریکی ,لاله زار ,لاله زار نو ,لاله زار شمالی ,پایه تلویزیون ,پایه ثابت ,پایه متحرک ,تی وی جک , tvjack , @persianpt,@persianpishraneh,persianpt@,persianpishraneh@ انتن رومیزی ,آنتن رومیزی ,انتن ,آنتن,لالی الکترونیک , , آنتن لالی مدل ۲۵۲-LE،آنتن رومیزی،بازرگانی پرشین پیشرانه،پخش لوازم برقی , نحوه ی اتصال کابل آنتن , تست محافظ برق, تعمیر محافظ, تعمیر محافظ برق, محافظ برق, محافظ ولتاژ, مشکلات محافظ برق , آنتن،انتن،آنتن رومیزی،بهترین آنتن رومیزی،قویترین آنتن رومیزی،آنتن دیجیتال با گیرنده قوی ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: